Rail

Vanligtvis brukar man ju inte dela med sig av det som blir lite fel till allmänheten eftersom folk börjar oroa sig och ringa och fraga hur man ska göra nu da, och det hjälper inte det minsta. Men bara för att jag är sa himla provocerande tänker jag nu säga sanningen. Jag har tappat mitt interrailkort innan jag ens kom till Tyskland. Det ligger nog pa färjan. Ska ringa och kolla om de kan posta kortet till Sverige, om det är upphittat. Blir att tjuvaka resten av Europa.

Nu har vi försökt hitta boende en längre tid pa stationen i Berlin, och det är svarare än man tror. Det fanns bara ett ledigt med tre platser sa ikväll sover vi pa GAY HOSTEL! Look it up.

//Örnen

Kommentarer
Postat av: Resvan

Trodde alla som varit utanför 50-skyltarna i Hallsbergs kommun visste att det är listigt att dra en kopia och ha i ryggsäcken på viktiga dokument.

2010-07-07 @ 17:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0