19

Ibland blir man chockad över sin egen intellektuella nivå... och ibland blir man besviken över sig själv. Jag låg på ett golv i Öslo och diskuterade punklåtar med Daggmasken.

-De sjunger "She had a walk with a silicon cock in her ass and one in her cunt".

-Nej du tänker på en annan låt.

-Nej det är Louise med NOFX. Tänker du på Liza and Louise?

-Den här.... "Lisa had enought of men, she said whe won't get burned again, she say they don't know how to fuck, her last boyfriend's a SCHMUCH". Det är den....

-Jafan du har nog rätt... den är asbra!

Sen började vi prata om åldersgränser och hur gamla vi är, och jag är helt övertygad om att jag är 18 gammal. 45 minuter senare inser jag sanningen. Jag är 19 år gammal. Pinsamt.

-Öh grabbar... på tal om öl.... jag är 19 trots allt... höhö..... nu sover vi...

/Örnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0