Träd

I morse fick jag se att Ödlan har registrerat sig på en släktträdshemsida, där man kan se hela sitt släktträd, om någon har fyllt i det. Man har sin egen inloggning och kan förmodligen skicka meddelanden till varandra. Ungefär som Facebook, fast döda gammelmormor Agda har en profil.

Många timmar senare kom jag att tänka på det här igen, fast med en twist. Sexträdet. Låt mig lägga fram ett enkelt exempel:


Ett högklassigt sexträd.

Själva "trädet" kanske inte framträder så mycket som i ett släktträd, men det får duga.

Det första sexträdet jag kom på i mitt huvud när jag fick idén hade ett vingspann från en god vänn till en annan, innehöll flera andra goda vänner, kusiner, Ödlan, och var i helhet ganska awesome! Tyvärr tänker jag nog skippa namedroppandet, men jag uppmanar alla att tänka ut egna träd, och kom ihåg tumregeln:

Om du är osäker, så ta det för givet.

/Örnen

Kommentarer
Postat av: Airi

nämen va fasen-------------

2009-11-19 @ 21:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0