Torsdá

Idag var en ganska spännande dag på nåt sätt. Det började med att Helge från Manpower skickade sms och frågade om jag kunde börja jobba klockan 11. Jag vaknade inte. Tio i testade han och ringa, och i paniken trycker jag fel och avbryter samtalet. Han testar en gång till och då svarar jag. Javisst kan jag börja jobba så fort som möjligt, men jag hinner nog inte klockan 11. Jag är där halv 12. Helge skrattar och säger javisst. Varför skrattade han?

Kollade på klockan igen, den var tio i. Tio i tio. Jag hinner nog 11 trots allt.
På jobbet har vissa förändringar skett. Ödlan har missat genomgången av updagteringarna. Min favoritnyhet är att man nu ser beställarens namn på streckkodslappen. En hel del roliga namn passerade under dagen, och här kommer några favoriter:
Aleksander Eidsberget
Johan Jotun
Knut Fiskerud
Martin Parry
Den sista är en av mina chefer, och därför var det roligt.
-
En annan sak som hände idag är att jag har kombinerat hörlurar, iPod och tejp till det ultimata jobbtillbehöret. Jag har här tagit in en amatörmodell för att visa upp min skapelse. Njut.
hörlurar
/Örnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0